Reviews, meningen en ervaringen

We zijn altijd benieuwd naar je mening! Hieronder staan een paar van onze laatste reviews, voor de volledige lijst ga naar onze pagina op KiyOh: Onafhankelijke klantbeoordelingen of naar onze Trusted Shops pagina. 

Totale score 9.2
Fijne winkel
10

Rustig rondkijken en altijd leuke kleding

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Gertrud Olislagers, TILBURG
Gepubliceerd op 2026-06-22 08:49
Top
10

Top

Zou je ons aanbevelen?
Ja

N, Amersfoort
Gepubliceerd op 2026-06-21 13:02
Goede service en kwaliteit van de kleding
10

De service is top, ze reageren altijd heel vlot en lossen problemen altijd snel op. De kwaliteit van de kleding is goed.

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Stephanie, Hardenberg
Gepubliceerd op 2026-06-19 22:31
Geweldig!
10

Ik raad Guts en gusto echt aan iedereen aan! Ze hebben altijd leuke kleren en zijn heel klantvriendelijk

Zou je ons aanbevelen?
Ja

S, Hoorn
Gepubliceerd op 2026-06-19 20:28
Heel vriendelijk personeel en de prijs / kwaliteit is top
10

Het personeel in de winkel staat altijd klaar om te helpen en geeft goed advies zonder op een dwingende koop toon. Ze denken met je mee en niks is te veel. De items zijn allemaal zo leuk, ik denk dat er momenteel 70% van mijn kast uit Guts & Gusto bestaat. Het liefst heb ik dat nog hoger maar dat komt vanzelf wel ;). De kwaliteit is heel goed en gaat lang mee. Ik ben altijd heel blij met en na mijn aankopen <3.

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Hannah, Nistelrode
Gepubliceerd op 2026-06-19 20:22
Top service
10

Guts Gusto levert snel en heeft een uitgebreid assortiment. Zeker een aanrader.

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Ramona, Warmenhuizen
Gepubliceerd op 2026-06-17 08:52
Leuke zaak
8

Lief personeel, mooie kwaliteit kleding Wel vervelend dat per batch de maatvoering wisselt dus elke x heb je weer een andere maat nodig

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Eva, Rotterdam
Gepubliceerd op 2026-06-17 00:26
Uitstekende klantenservice
10

Mooie kwalitatieve kleding

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Anouk, Weiteveen
Gepubliceerd op 2026-06-15 21:57
Altijd de leukste zwangerproof jurken
9

Ik ben altijd super tevreden met jullie 2 piece sets en maxi jurken. Zeker nu ik zwanger ben, kan ik dat ook nog dragen

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Olivia, Dordrecht
Gepubliceerd op 2026-06-15 07:53
Prijs kwaliteit is goed
8

Regelmatig een leuke korting en vriendelijk personeel. Zowel online als in de winkel

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Mariëtte , Rotterdam
Gepubliceerd op 2026-06-14 21:01
Fijn merk!
10

Goede service, snel verzonden en goede producten

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Nadia, Wijchen
Gepubliceerd op 2026-06-14 20:17
Perfect
9

Altijd snelle verzending en service, en leuke kleding. Guts en Gusto blijft een van mijn favorieten!

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Hannah , Veghel
Gepubliceerd op 2026-06-14 11:27
Leuke kleding en snelle levering!
10

Regelmatig zie ik weer iets leuks, altijd snel geleverd!

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Denise, Beek en donk
Gepubliceerd op 2026-06-13 20:40
Super
9

Mooie kleding van goede kwaliteit. De klantenservice is goed bereikbaar en behulpzaam!

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Simone, Deventer
Gepubliceerd op 2026-06-13 01:44
Erg positief
9

Altijd goeie service en mocht er iets zijn wordt dit altijd snel opgelost.

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Manon, Venlo
Gepubliceerd op 2026-06-11 22:33
Top!!
10

Die pantalons met lengtemaat zijn de grootste favs hier!!

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Yvonne, Waddinxveen
Gepubliceerd op 2026-06-11 20:22
50/50
6

Ik ben echt dol op de spijkerbroeken van Guts&Gusto! Zo zacht en comfy! Of juist stevig en goede shape. Maar laatste tijd zijn de prijzen van andere items erg hoog geworden. Jammer want het is de zelfde kwaliteit als Stradivarius, Bershka ect. Zo hebben jullie in de huidige collectie 1 item die precies identiek is aan Stradivarius maar waar ik bij Stradivarius 22,98 euro voor betaald heb hangt het bij jullie voor 39,99 in de winkel https://www.stradivarius.com/nl/nl/c0p511309067.html?colorId=003&style=0 https://www.gutsgusto.com/nl/product/kanten-top-wit/107871?gad_source=1&gad_campaignid=21031538848&gbraid=0AAAAADAtuop5js4s8xEqv3HmJbphepDo4&gclid=Cj0KCQjwlqTRBhCBARIsANrkrxgKARBA2yUX_U_aBRKTkCE0xYZrHFV13qxx4Le9gzbUwfWcaNF8bdIaAvmIEALw_wcB

Zou je ons aanbevelen?
Nee

Ilona, Arnhem
Gepubliceerd op 2026-06-10 22:27
Mooie kleding, snel verzonden
9

Ik ben zeer tevreden met de kleding van GutsGusto. Ik koop hier graag m'n kleding en het wordt snel verzonden.

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Mariska , Erp
Gepubliceerd op 2026-06-10 20:38
Top!
10

Snelle levering, goede kwalitieit, top!

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Daphne, Waddinxveen
Gepubliceerd op 2026-06-09 12:22
Mooie heerlijk zittende kleding en net even anders
9

Sinds ik ooit in de winkel wat heb gekocht weet ik wat ik online moet kopen. Op de website wordt prima de maten aangegeven. Kleurrijke en aparte kleding daar hou ik van

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Evelien Verbeek, Nieuwegein
Gepubliceerd op 2026-06-07 18:24
Fantastisch
10

Goeie kwaliteit kleding en super veel aanbod!

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Noëlle Westphal, HOORN NH
Gepubliceerd op 2026-06-07 15:06
Modieus en blijft mooi
10

Leuke kleding en blijft mooi na vaak dragen en wassen

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Petra , Beilen
Gepubliceerd op 2026-06-06 23:21
Gewoon goed
7

De site is goed, maatfilter wel wat onoverzichtelijk.

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Christine , Groningen
Gepubliceerd op 2026-06-06 21:46
Snelle levering van topproducten!
10

Als ik op zoek ben naar een leuke outfit - ga ik direct naar Guts & Gusto. Zij leveren snel, vaak heb je de bestelling de volgende dag al in huis.

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Ellen, Wessels
Gepubliceerd op 2026-06-05 19:26
Fijne klantenservice
10

Er werd een shirt met een gat geleverd. Contact opgenomen met de klantenservice en ik kon het item retourneren. Ook is er nog wat mailverkeer heen en weer gegaan over andere items voor een retourzending en deze mails werden altijd vlot en netjes beantwoord. Ik ben goed geholpen.

Zou je ons aanbevelen?
Ja

Diana , Rhenen
Gepubliceerd op 2026-06-05 15:02