Reviews, meningen en ervaringen
We zijn altijd benieuwd naar je mening! Hieronder staan een paar van onze laatste reviews, voor de volledige lijst ga naar onze pagina op KiyOh: Onafhankelijke klantbeoordelingen of naar onze Trusted Shops pagina.
Rustig rondkijken en altijd leuke kleding
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-22 08:49
Top
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-21 13:02
De service is top, ze reageren altijd heel vlot en lossen problemen altijd snel op. De kwaliteit van de kleding is goed.
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-19 22:31
Ik raad Guts en gusto echt aan iedereen aan! Ze hebben altijd leuke kleren en zijn heel klantvriendelijk
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-19 20:28
Het personeel in de winkel staat altijd klaar om te helpen en geeft goed advies zonder op een dwingende koop toon. Ze denken met je mee en niks is te veel. De items zijn allemaal zo leuk, ik denk dat er momenteel 70% van mijn kast uit Guts & Gusto bestaat. Het liefst heb ik dat nog hoger maar dat komt vanzelf wel ;). De kwaliteit is heel goed en gaat lang mee. Ik ben altijd heel blij met en na mijn aankopen <3.
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-19 20:22
Guts Gusto levert snel en heeft een uitgebreid assortiment. Zeker een aanrader.
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-17 08:52
Lief personeel, mooie kwaliteit kleding Wel vervelend dat per batch de maatvoering wisselt dus elke x heb je weer een andere maat nodig
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-17 00:26
Mooie kwalitatieve kleding
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-15 21:57
Ik ben altijd super tevreden met jullie 2 piece sets en maxi jurken. Zeker nu ik zwanger ben, kan ik dat ook nog dragen
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-15 07:53
Regelmatig een leuke korting en vriendelijk personeel. Zowel online als in de winkel
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-14 21:01
Goede service, snel verzonden en goede producten
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-14 20:17
Altijd snelle verzending en service, en leuke kleding. Guts en Gusto blijft een van mijn favorieten!
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-14 11:27
Regelmatig zie ik weer iets leuks, altijd snel geleverd!
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-13 20:40
Mooie kleding van goede kwaliteit. De klantenservice is goed bereikbaar en behulpzaam!
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-13 01:44
Altijd goeie service en mocht er iets zijn wordt dit altijd snel opgelost.
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-11 22:33
Die pantalons met lengtemaat zijn de grootste favs hier!!
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-11 20:22
Ik ben echt dol op de spijkerbroeken van Guts&Gusto! Zo zacht en comfy! Of juist stevig en goede shape. Maar laatste tijd zijn de prijzen van andere items erg hoog geworden. Jammer want het is de zelfde kwaliteit als Stradivarius, Bershka ect. Zo hebben jullie in de huidige collectie 1 item die precies identiek is aan Stradivarius maar waar ik bij Stradivarius 22,98 euro voor betaald heb hangt het bij jullie voor 39,99 in de winkel https://www.stradivarius.com/nl/nl/c0p511309067.html?colorId=003&style=0 https://www.gutsgusto.com/nl/product/kanten-top-wit/107871?gad_source=1&gad_campaignid=21031538848&gbraid=0AAAAADAtuop5js4s8xEqv3HmJbphepDo4&gclid=Cj0KCQjwlqTRBhCBARIsANrkrxgKARBA2yUX_U_aBRKTkCE0xYZrHFV13qxx4Le9gzbUwfWcaNF8bdIaAvmIEALw_wcB
Zou je ons aanbevelen?
Nee
Gepubliceerd op 2026-06-10 22:27
Ik ben zeer tevreden met de kleding van GutsGusto. Ik koop hier graag m'n kleding en het wordt snel verzonden.
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-10 20:38
Snelle levering, goede kwalitieit, top!
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-09 12:22
Sinds ik ooit in de winkel wat heb gekocht weet ik wat ik online moet kopen. Op de website wordt prima de maten aangegeven. Kleurrijke en aparte kleding daar hou ik van
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-07 18:24
Goeie kwaliteit kleding en super veel aanbod!
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-07 15:06
Leuke kleding en blijft mooi na vaak dragen en wassen
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-06 23:21
De site is goed, maatfilter wel wat onoverzichtelijk.
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-06 21:46
Als ik op zoek ben naar een leuke outfit - ga ik direct naar Guts & Gusto. Zij leveren snel, vaak heb je de bestelling de volgende dag al in huis.
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-05 19:26
Er werd een shirt met een gat geleverd. Contact opgenomen met de klantenservice en ik kon het item retourneren. Ook is er nog wat mailverkeer heen en weer gegaan over andere items voor een retourzending en deze mails werden altijd vlot en netjes beantwoord. Ik ben goed geholpen.
Zou je ons aanbevelen?
Ja
Gepubliceerd op 2026-06-05 15:02